Informacja z otwarcia ofert - Usługa cateringowa dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej nr 5 na rok 2025
-
Informacja_z_otwarcia_ofert.pdf - Informacja z otwarcia ofert - Usługa cateringowa dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej nr 5 na rok 2025
Informacja z otwarcia ofert - usługa cateringowa dla uczniów PSP nr 5 na rok 2024
Informacja o kwocie przeznaczonej na realizację zamówienia – Usługa Cateringowa dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej nr 5 w Ostrowcu Świętokrzyskim w 2024 r.
PSP5.261.32.2023
Informacja o kwocie przeznaczonej na realizację zamówienia – Usługa Cateringowa dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej nr 5 w Ostrowcu Świętokrzyskim w 2024 r.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 5 w Ostrowcu Świętokrzyskim, działając zgodnie z art. 22 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz.1710, z późn. zm.), informuje, że na sfinalizowanie przedmiotowego zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości 390 600,00 zł.
-
Plan zamówień publicznych na 2024 r.
Rozwiń artykuł Plan zamówień publicznych na 2024 r. -
Sprostowanie informacji o kwocie przeznaczonej na realizację zamówienia
Rozwiń artykuł Sprostowanie informacji o kwocie przeznaczonej na realizację zamówienia - PSP5.261.28.2022 -
Informacja z otwarcia ofert - Usługa cateringowa dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej nr 5 w Ostrowcu Świętokrzyskim
Rozwiń artykuł Informacja z otwarcia ofert - Usługa cateringowa dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej nr 5 w Ostrowcu Świętokrzyskim -
Informacja o kwocie przeznaczonej na realizację zamówienia – Usługa Cateringowa dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej nr 5 w Ostrowcu Świętokrzyskim w 2023 r.
Rozwiń artykuł Informacja o kwocie przeznaczonej na realizację zamówienia – Usługa Cateringowa dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej nr 5 w Ostrowcu Świętokrzyskim w 2023 r. -
PSP5.261.28.2022 - Usługa cateringowa dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej nr 5 w Ostrowcu Świętokrzyskim
Rozwiń artykuł Usługa cateringowa dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej nr 5 w Ostrowcu Świętokrzyskim -
Zaproszenie do składania ofert - dostawa odzieży roboczej i obuwia ochronnego
Rozwiń artykuł Zaproszenie do składania ofert - dostawa odzieży roboczej i obuwia ochronnego -
Protokół z wyboru oferty - Dostawa tonerów/tuszy
Rozwiń artykuł Protokół z wyboru oferty - Dostawa tonerów/tuszy -
Protokół z wyboru oferty - Dostawa artykułów biurowych
Rozwiń artykuł Protokół z wyboru oferty - Dostawa artykułów biurowych -
zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
Rozwiń artykuł Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania - odzież ochronna -
Informacja o wyborze oferty - świadczenie usług medycznych w zakresie profilaktycznych badań lekarskich
Rozwiń artykuł Informacja o wyborze oferty - świadczenie usług medycznych w zakresie profilaktycznych badań lekarskich -
Zaproszenie do składania ofert - artykuły biurowe i tonery/tusze do drukarek i kserokopiarek
Rozwiń artykuł Zaproszenie do składania ofert - artykuły biurowe i tonery/tusze do drukarek i kserokopiarek -
Zaproszenie do składania ofert - dostawa odzieży roboczej i obuwia ochronnego
Rozwiń artykuł Zaproszenie do składania ofert - dostawa odzieży roboczej i obuwia ochronnego -
Zaproszenie do składania ofert - świadczenie usług medycznych w zakresie profilaktycznych badań lekarskich (okresowych i kontrolnych) pracowników
Rozwiń artykuł Zaproszenie do składania ofert - świadczenie usług medycznych w zakresie profilaktycznych badań lekarskich (okresowych i kontrolnych) pracowników -
Zaproszenie do składania ofert - dostawa środków czystości, chemii gospodarczej, chemii profesjonalnej oraz środków dezynfekcyjnych
Rozwiń artykuł Zaproszenie do składania ofert - dostawa środków czystości, chemii gospodarczej, chemii profesjonalnej oraz środków dezynfekcyjnych -
Protokół z wyboru oferty - Dostawa, szkolenie i montaż sprzętu TIK – monitora interaktywnego
Rozwiń artykuł Protokół z wyboru oferty - Dostawa, szkolenie i montaż sprzętu TIK – monitora interaktywnego -
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania - posadzka zewnętrzna
Rozwiń artykuł Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania - posadzka zewnętrzna -
Protokół z wyboru oferty - remont posadzki w salach lekcyjnych
Rozwiń artykuł Protokół z wyboru oferty - remont posadzki w salach lekcyjnych -
Zaproszenie do składania ofert - remont posadzki w 3 salach lekcyjnych
Rozwiń artykuł Zaproszenie do składania ofert - remont posadzki w 3 salach lekcyjnych
Informacja z otwarcia ofert - wybór oferty - drzwi do stołówki szkolnej
-
informacja z otwarcia ofert - drzwi do stołówki szkolnej.pdf - Informacja z otwarcia ofert - wybór oferty - drzwi do stołówki szkolnej
Unieważnienie zapytania ofertowego - renowacja parkietu w sali gimnastycznej
-
unieważnienie zapytania ofertowego - renowacja parkietu.pdf - Unieważnienie zapytania ofertowego - renowacja parkietu w sali gimnastycznej
Zapytanie ofertowe - zakup, dostawa i montaż drzwi aluminiowych do stołówki szkolnej wraz z demontażem starych drzwi
-
ZAPYTANIE OFERTOWE - drzwi aluminiowe do stołówki.pdf - Zapytanie ofertowe - zakup, dostawa i montaż drzwi aluminiowych do stołówki szkolnej wraz z demontażem starych drzwi
Zapytanie ofertowe - renowacja parkietu na sali gimnastycznej
-
ZAPYTANIE OFERTOWE - renowacja podłogi w sali gimnastycznej.pdf - Zapytanie ofertowe dot. renowacji parkietu na sali gimnastycznej
Zapytanie ofertowe - osłony na kaloryfery
-
zapytanie ofertowe - osłony na kaloryfery.pdf - Zapytanie ofertowe - osłony na kaloryfery